Ordre til [[ order.getRecipient().first_name ]] [[ order.getRecipient().last_name ]], levering [[ order.getDelivery().delivery_date | date:'dd/MM/yyyy' ]] [[ order.getRecipient().deceasedName ]], levering [[ order.getDelivery().delivery_date | date:'dd/MM/yyyy' ]]
[[ item.getName()| getByLang: 'dk' ]] [[ item.getData().colorscheme.name | getByLang: 'dk' ]] [[ item.getName()| getByLang: 'dk' ]]
[[ item.getQuantity() | number ]] x [[ item.getPrice() | currency]] [[ item.getTotal() | currency]]

Formidling: [[ order.getShipping() | currency ]]
I alt at betale: [[ order.getTotal() | currency ]]


Gå til indkøbskurv
Pink flowers

Betaling- og leveringsbetingelser

Bestillinger til Danmark
Ved levering i de fleste større byer er det muligt at afgive bestilling også efter kl. 12.00 til levering samme dag. Ved levering til landområder og mindre byer, kan der være tilfælde, hvor vi skal have din bestilling før kl. 12.00, for at kunne levere samme dag. Om lørdagen skal vi som hovedregel have din bestilling inden kl. 10. Forsøger du at afgive en bestilling, som ikke kan leveres inden for de nævnte frister, er det ikke muligt at afslutte bestillingen, og du vil blive bedt om at vælge en senere leveringsdato.

Klik på knappen og se, om vi kan nå at levere til dit område i dag:

Bemærk, at det kan forekomme, at Interflora omdirrigerer din bestilling til en anden blomsterbutik.

Ved levering til begravelse skal tidspunkt på dagen altid oplyses. Buketter, kranse og lignende med bånd skal afgives senest dagen før inden kl. 12.00. Finder begravelsen sted en mandag, skal bestillingen afgives senest fredag kl. 12.00. Bestillinger uden bånd til begravelse kl. 10.00 eller før skal afgives senest kl. 16.00 dagen før. For levering efter kl. 10.00, skal vi have din bestilling senest 3 timer før begravelsen finder sted. Finder begravelsen sted en mandag inden kl. 10, skal bestillingen afgives senest lørdag kl. 11.00.

Hvis modtageren ikke er hjemme
Har du givet mulighed for at vi kan sætte bestillingen uden for døren eller aflevere til naboen, gøres dette. Vi kan dog ikke erstatte evt. bortkomne bestillinger. Hvis det vurderes at temperaturen er for høj til at sætte chokoladen uden for døren, tages den med tilbage til butikken, og der afleveres et kort, hvor modtageren anmodes om at afhente chokoladen snarest muligt i butikken. Forekommer der meget høje dagstemperaturer og manglende skyggeforhold, eller lave dagstemperaturer, sættes hverken blomster, vin eller chokolade uden for døren. Ligeledes kan der forekomme situationer hvor vi ikke sætter bestillingen udenfor døren, hvis vi vurderer at det ikke er forsvarligt at efterlade bestillingen. Hele bestillingen tages med tilbage til butikken, og der afleveres et kort, hvor modtageren anmodes om at afhente bestillingen snarest muligt i butikken.

Er bestillingen til en etageejendom, eller anden ejendom, hvor det ikke er muligt at komme ind i opgangen, tages bestillingen med tilbage til butikken. Er det ikke muligt at aflevere et kort (primært pga. af aflåste hoveddøre til trappeopgange) forsøges modtager eller afsender kontaktet pr. telefon.

Du kan med fordel give os mulighed for at tage bestillingen med til butikken, I fald der ikke er nogen hjemme. Vi afleverer et kort, hvor modtageren anmodes om at afhente bestillingen snarest muligt i butikken. På den måde undgås eventuelle bortkomne bestillinger. Har kunden ønsket at modtage bekræftelse sendes den umiddelbart, når levering har fundet sted, hvis leverancen er i Danmark. Vi bekræfter ikke leverancer leveret i udlandet.

Levering kan ikke finde sted på søndage og helligdage (undtagen Mors Dag, Fars dag og Valentins Dag).

Bestillinger til Udlandet
Vi skal have din bestilling dagen før levering. For bestillinger til områder øst for Athen, Helsinki, Istanbul, Israel og Cairo. (Tidszoner . + 2.00 over GMT) skal vi have din bestilling dagen før inden kl. 12.00, lørdag inden 10.00. Bestillinger til levering mandag skal vi have lørdag inden 10.00.

For alle bestillinger
Ved ekstreme vejrsituationer som snestorm og isslag, kan der forekomme uregelmæssigheder i leveringerne.

Levering på bestemte tidspunkter af dagen kan ikke loves, men vi gør selvfølgelig alt hvad vi kan, for at opfylde dine ønsker. Normalt leverer vi din blomster- eller vinhilsen inden for almindelig butiks- åbningstid. Alle leveringer til firmaadresser forsøges leveret inden 16.00. Til ikke brofaste øer kan det forekomme at vi ikke leverer personligt og må bede modtageren om selv at afhente bestillingen ved færgelejet. Samsø er dog undtaget, der levere vi personligt.

Levering af ordrer til hospitaler, hoteller, firmaadresser, ankommende eller afsejlende skibe kan ikke garanteres, da det ikke altid er muligt at levere til modtageren personligt. Vi gør opmærksom på, at kunden i forvejen må acceptere at betale for en ordre, der måske ikke når frem til modtageren.

Vi bringer din blomster- eller vinhilsen ud i Danmark for DKK 70,00 og for blot DKK 80,00 formidler vi din blomsterhilsen til udlandet. Der kan være lande og steder i lande, hvor levering ikke kan tilbydes. Det koster DKK 35,00 at få tilsendt en faktura. Betaling 10 dage netto.

Alle priser og gebyrer er inkl. moms.

Vi accepterer flg. kort: Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, og American Express

Bemærk
Ved kortbetaling hæves beløbet på leveringsdatoen. Alle kortbetalinger bliver hævet senest 20 kalenderdage efter bestillingsdato.

Alle bestillinger som betales via elektronisk fakturering til offentlige myndigheder og institutioner i stat, amter og kommuner skal påføres EAN-lokationsnummer og rekvisitionsnummer. For at kunne påføre EAN-lokationsnummer og rekvisitionsnummer skal der ved betalingsform vælges ”Elektronisk fakturering offentlig myndighed + 35,00”

Interflora garanterer, at en blomsterhilsen leveret gennem Interflora er frisk ved modtagelsen, at udbringning sker på den ønskede dag og at værdien af blomsterne svarer til det bestilte. Eventuelle reklamationer skal rettes til den forretning, der har leveret blomsterne eller til Interflora-Danmark, Park Allé 382 B, 2625 Vallensbæk. E-mail: interflora@interflora.dk En sådan reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed. Ifølge Forbrugeraftalelovens § 17, stk. 2, nr. 1 jf. § 9, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder vin, chokolade, specialiteter og blomster. Hos Interflora kan du dog fortryde din bestilling ved at e-maile til os helt frem til den sidste hverdag (lokal tid) før leveringsdagen.

Alle kunder modtager ved internetkøb en bekræftelse både på skærmen og via e-mail på, at ordren er modtaget. Betingelser for levering gælder som beskrevet ovenfor. Alle kontrakter indgås på dansk eller engelsk

Sådan handler du hos os
For at foretage et køb på interflora.dk skal du igennem disse trin.

1. Find den eller de varer du ønsker
2. Oplys hvem der skal modtage din bestilling
3. Læg bestillingen i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
4. Indtast dine personlige oplysninger
5. Godkend vores forretningsbetingelser
6. Vælg betalingsmåde
7. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet

Persondatapolitik
Sådan behandler Interflora dine oplysninger, når du bestiller elektronisk! Når du bestiller en blomster- eller vinhilsen, registreres de oplysninger, du selv har afgivet (modtager/afsender navn og adresse, korttekst, din e-mail adresse og hvilke varer du ønsker leveret) og vi logger dit IP-nummer. Oplysningerne registreres i vores database i ukrypteret form. Data mellem Interfloras forskellige applikationer transmitteres krypteret via XML (SSL). Interfora anvender logstatistik med det formål at sikre at websitet er så brugervenligt som muligt, samt at se hvilke varer der er de mest besøgte.

Dit IP-nummer bruges udelukkende i forbindelse med evt. misbrug. Oplysningerne anvendes til at udføre den bestilling, som du har afgivet. Medarbejdere hos Interflora har adgang til disse oplysninger.

Oplysningerne fra bestillingerne videregives ikke i markedsføringsøjemed, og vi sender ikke uopfordrede e-mails ud fra disse oplysninger (dog sender vi en tilfredshedsundersøgelse ud til dig). Ønsker du at modtage Interfloras nyhedsmail, sker tilmelding udelukkende fra vores nyhedsmail side. Vi opbevarer oplysningerne i 5 år. Som registreret har du altid mulighed for indsigt og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Ordrer foretaget efter den 10/9-2013 opbevares af Interflora.dk. Det er muligt at se en oversigt over disse ordrer under punktet ’Mit Interflora’. Hvis du gerne vil se ordrer foretaget før denne dato, kan du klikke her.

Interfloras website kræver, at cookies er slået til i din browser, men vi gemmer ingen personlige oplysninger i cookies på din maskine. Du kan læse mere om Interfloras brug af cookies her.

Interflora er dataansvarlig.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
 
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse interflora@interflora.dk.